Головна » Блог рибалок » Звіти з рибалок

Риболовля на Білому Озері 2009р.

Біле озеро. Перше знайомство. Літо 2008.
Можна сказати, я туди потрапив випадково. Цілих два дні мого перебування там лив проливний дощ, тому тепло було тільки в палатці або у воді ...

Попірнавши трохи, я запримітив величезну кількістьдрібного і середнього окуня на мілинах. Риба зовсім не полохлива. Місцями, біля берега є смуги рідкісного очерету, між яким і ховалися самі досвідчені окуні. Ясна річ, кормова база окунів не була порожня, в очереті було безліч малька ...

Після тієї поїздки, я з нетерпінням чекав цілий рік, щоб знову зустрітися з Білим озером. Воно мені здалося прямо незайманою мрією рибалки. Орієнтувався на лов окуня спінінгом, але не все було так просто ...

Біле озеро. Нова зустріч. Літо 2009.
Залишалися лічені дні до того, як я «зможу насолодиться ловлею на спінінг», але мій хрещений батько, який поїхав туди трохи раніше, по приїзду сказав, що не погано ловиться плотва!     Причому, непогана плотва. Як діяти? Буде часу там: 3 дні і 2 ночі ... встигну половити всього потроху! До спінінгового арсеналу до сумок упаковуються поплавочні і фідерні снасті. «Болонка» плюс ще дві «дубини» - думаю, вистачить. Крім мене, їдуть ще два рибалки: брат і хрещений батько (Решта сім'я - не в рахунок). Хм ... говорив же сімейству: «Не здумайте купувати рибу для приготування ухи! Ми вас нею забезпечимо! »Але, народ був невблаганний, і щось там вони взяли ...

Настав день від'їзду. Дві з половиною години дороги по «не дуже хорошому покритті» могли б бути мукою, але коли бачиш у вікні неймовірні місцеві пейзажі, забуваєш про все. Щоправда, на зворотному шляху, «погана дорога» призведе до тріщини в глушнику автомобіля ...

Десь до обіду прибули на місце. Зайняли територію для табору ближче до води (пощастило!) - Так зручніше. Поки обід, поки те, поки се ... А я мовчки стояв, і вдивлявся в озеро, смакуючи відчуття майбутньої рибалки ...

Але, неслухняна хмара, з якої посипався дощ, змусила мене залізти в намет десь на годину. Коли я вийшов, води вже не було - її ввібрала суха земля. За пару хвилин човен був накачаний, снасті зібрані. Далі лежить наш шлях по водній гладі, човником, до наміченого місця. Але поки ми пливемо, я зроблю невеликий відступ ...

Рибалок на озері мало. Рідко хто закидає снасть. Але «сітковиків» там стільки, що я дивуюся, як там ще риба водиться! Примудряються покидьки трясти п'ятдесятиметрові сіті в двох-трьох метрах від людей що купаються, і серед білого дня! Мало того, що браконьєри, так ще й злодії. Але, про це нижче ...

Бачив я й справді риболовів. Принаймні, мені так здавалося. «Карпятник» осторонь від відпочиваючих протоптав стежку в очереті, і по пояс у воді закидав, і ставив вудилища на род-под. Але, з часом, пропливаючі набридли йому ... Ну, а ми, заякорилися, почали ловлю. До заходу залишалося небагато. Треба підготувати «світлячки». Але риба вперто не хотіла клювати. Пару пліток зловили тільки. Нашої насадкою був виключно хліб. Він безсумнівно «довів свій авторитет» серед місцевої плотви. Хотілося мені і роздобути опариша або черв’яка, але попередній виїзд хресного запевнив мене в тому, що обійдемося... А було ось що: Іван (так звуть мого хрещеного батька) сидів раненько на човні, і в рівномірному темпі тягав пліток, ставши на якір у кількох заходи від тростини. А в очереті, по пояс у воді, зачаївшись, стояли двоє рибалок, і про що то перемовлялися ... Не клювало у них взагалі. Один запитав Івана: «А ти на що ловиш? На опариша, або на черв'яка? »Незнаю, як вони сприйняли відповідь:« На хліб! »...

Темніло ... А на воді тихо гойдався човен з трьома рибалками. Це були ми. Клювання потихеньку пішло, і світлячки на поплавцях частенько йшли під воду. Але на березі нас очікував шашлик і, тому, було вирішено рулити до берега ...

Щось я страшенно втомився в той день, заліг у намет, і на ранкову рибалки не поплив з іншими. Спіймали до обіду вони достатньо. У улов була плітка середніх розмірів (200-300 грамів), попадалася вже і краснопірка. З обіду небо знову затяглося хмарами, але дощ не йшов, і я з хресним удвох виплили на хижака спінінгом. І тут то почався дощ ... і вітер.

Холодно було. Але ми, сподіваючись на успіх, дрейфували і кидали у воду різні приманки. Нічого з уловом не виходило. Як кажуть, пара невиразних покльовок - і все. Але, повертаючись на берег, я «тролінгуючи» вертушкою «Мепс Агліа», побачив, що на траєкторії приманки хлюпається немаленька тітка... І тут я відчув покльовку! Думки були погані, але на гачку виявився окушок в 200 грамів замість тітки. Весь улов на спінінг за всю поїздку. Та й не ловили особливо спінінгом ...

На березі залишалося тільки грітися, їсти, і готувати снасті до можливої вечірньої риболовлі. Насадка у вигляді звичайного хліба мене вже не надихала, і довелося допрацювати. На запитання: «Хто небудь взяв часнику сюди?»,

Мені надали «запас на тиждень». Вирішено: ароматизуєм хліб часником! Але як місцева риба відреагує на наш хід?..

Риболовля риболовлею, а обід - за розкладом! Коротше кажучи, треба було збирати дрова. Ті, що ми наносили руками в перший день, спалили непомітно, і ми придумали щось. Очистили багажник машини від усіляких там харчів, і застелили всередині вже не пам'ятаю чим ... Поїхали за дровами в глиб лісу (а чорниці то в лісі стільки, що очі розбігалися!).

Спробували ягід, назбирали багажник дров, і назад. Цих дрівець вистачило до кінця відпочинку.

А обід був який! Навариста вуха на природі, рибка, запечена у фользі (ну не всю випускали адже) - вкуснятина. Але захотілося на рибалку, дощ то ж перестав! Чесно кажучи, хотілося чогось більшого, ніж плотви, але було як було ... Під вечір сиділи на підгодованому місці, і помаленьку ловили плотву з братом, змагалися. Виплив нізвідки якийсь «сітковик» (його «мережу» я зачіпав ногою, коли купався!), Запитав, що клює - плітка чи окунь?

На відповідь: "Плотва», він попросив продемонструвати вміст садка. Там борсалось кілька порядних пліток. Поглянувши, браконьєр сказав: «Класні у вас окуні, хлопці!», І поплив ...

До темна ми сиділи, сміялися. Повернувшись на берег, я став збирати свої фідерні снасті. У воді, поруч з очеретом, вткнув в дно дві пари рогулек для подальшої установки на них вудилищ, приготував прикормку, хліб на насадку... Закинувши, і налаштувавши снасті, я пішов спокійно попити чаю, але «маятник» з світлячків на волосіні одного вудилища опустився під воду. Це було вірне клювання! Після підсічки я відчув дивну вібрацію вудилища, і це не випадково (я тоді вирішив використовувати кеетайські годівниці з декількома гачками, щоб снасть вийшла типу «супутник»), і на гачках висів «дуплет» з великих пліток. Підсаку немає, риба зірвалася після того, як я зробив спробу взяти її в руки ...

Я знову вийшов на берег ... Оглянувся, якісь олухи в човні знову трясли «мережі» недалеко. Раптом їхній човен стала помаленьку

просуватися до моїх вудилища. Один з «злодіїв» хотів вже втягнути вудку у човен, але котушка зачепилася за рогульки, і нічого в нього не вийшло. Тоді я вже був біля них. Не пам'ятаю, що я їм сказав слідом, коли вони відпливали вже, побачивши що рухається назустріч силует людини. Але, напевно, щось «приємне» ...

І цілу ніч нічого не клювало! Лише у брата, який також закинув «палицю», єдина покльовка закінчилася обривом повідка. Ось так і просиділи до ранку, чекаючи клювання. Але безрезультатно.

А на ранок була запланована цікава «екскурсія» на інший берег озера - там безлюдно, високий комиш і, напевно, риба! Але як завжди, було одне «АЛЕ». А саме сильний боковий вітер, при якому веслами «махати» чималу відстань (та ще і втрьох) було важко. А часу мало. Адже настав день від'їзду, і до десятої години треба було вже зібрати речі ... А як погодка налагодилася! Сонечко, штиль. Ось так завжди. Ранок пішло вже не на рибалку, а на чаювання, фотографії, і на прибиранні території. Хтось ще приніс, і вручив нам коробочку опаришів по від'їзду, мовляв «рибалкам!», Але рибалки, як я і говорив, не було.

Залишалося кинути у воду монетку, і сміятися над двома «відпочиваючими», які каталися на маленькому надувному човні з двигуном 15 к.с.

Хотів би я зупинитися трохи, і розповісти ще про інших людей в ті дні мене людей. Багато хто просто нахабніють ... Треба ж зрізати кілька дерев і побудувати собі «курінь на березі»?! Одна компанія дві доби поспіль не виключала музику, причому крутили тільки шість пісень! Дві доби! А після першої ночі біля них сів акумулятор, але включили в другій машині, а першу завели, і вона стояла так ще добу.

Незнаю, що тут можна сказати ... А ці, у човні. Ха-ха. На швидкості пару раз так вилетіли з цього ж човна, що люди на березі падали від сміху! Шкода, човен без них «нікуди не їхав», цікаво було б подивитися ... Теж мені, табличка «Використання моторних плавзасобів заборонено!». Так, у 2008 році це дотримувалося, але видно щось змінилось, і тепер всюди скутера, моторки, навіть «Рятувальний» туристів катає. А так ...

Машина наша була завантажена, все, їдемо... Ось такий вийшов відпочинок. Особисто у мене - риболовля.

Головне, зробити висновки. Риба є! Але, напевно, є і «та, що побільше». Треба їхати на інший берег озера, незайманий відпочиваючими. Бо без ехолота на просторому озері, важко буде знайти перспективне місце для риболовлі.

Треба ловити тільки в безлюдних місцях! Навіть вночі. Зачаїтися в очереті, і ловити, інакше точно КОГОсь ТО зловите ... досить велике, як на мій погляд, озерце, оточене лісами. Точніше, дорога приводить як раз на базу відпочинку «Біле озеро». Але база - це база, а відпочинок на природі - інше.

Далі між деревами слід шлях до самого озера, де розташоване наметове містечко. У літню пору народу там дуже багато, машин - ще більше ... Дивлячись на інший берег, можна побачити, пар, який здіймається з Рівненської АЕС. Якщо дивитись згори Біле озеро має форму кола. Береги з обривом 0,5-1 м. Піщані мілини з безліччю «маленьких метеоритів» (камінчиків). Вода дуже багата йодом, і має високу прозорість. Я б навіть сказав, дуже високу (навіть у похмурий день добре видно дно при глибині 2-2,5 м!). Біле озеро і наближені території вважаються заповідними (це я потім вже дізнався). А ліс то навколо який! Чистий, доглянутий, на півкілометра вглиб від озера жодної гілочки на землі. Все збирається і спалюється відпочиваючими.

Дерева рубати заборонено. Але як ми вийшли з цієї ситуації описав вище ...
Категорія:

Звіти з рибалок

| Переглядів: 5529 | Додав: Anglerdima (17.03.11) | Рейтинг: 5.0/1 | Теги: кемпінг, біле озеро, звіт, відпочинок, озеро, кузнецовськ, риболовля
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.